Chat with us, powered by LiveChat Jorssen Special Edition - jorssen

2021

Jorssen Special Edition

Passie en Innovatie bij Jorssen in beeld gebracht.

Wij krijgen een nieuwe huisstijl. “Je bedoelt een nieuw logo?”. Neen, want ons logo neemt al jaren een krachtige positie in binnen het ‘Antwerpse’. Dankzij haar herkenbaarheid vormt het logo een tijdloos design en die charmes nemen wij niet weg.

Wij willen onze visie nog meer versterken om zo nog meer ‘een future-proof mobiliteitspartner te zijn met innovatieve en servicegerichte oplossingen’. Wij willen dat onze huisstijl “Passie en Innovatie” met kracht vertegenwoordigt.

Passie en Innovatie
Onze passie voor het vak geeft ons de kracht om innoverend te zijn. Met positivisme en een open communicatie kunnen wij altijd en overal werken aan een future-proof mobiliteit bij Jorssen.

Geen innovatie zonder experimenten.
Wij streven ernaar om iedere uitdaging aan te gaan, zelfs in moeilijke tijden. Wij nemen onze verantwoordelijkheid om onze klanten de best mogelijke oplossingen aan te bieden. In deze veranderende wereld passen wij ons aan en zetten wij ‘flexibiliteit’ centraal.

De nieuwe Jorssen Huisstijl

Donkerblauw staat voor vertrouwen, oprechtheid en bekwaamheid.
Dit doen wij door het optimaliseren van de klantenservice en klantbeleving. Dit doen wij door samenwerkingen aan te gaan met externe partners en een persoonlijke Jorssen-beleving aan klanten aan te bieden. Zo bouwen wij aan een duurzame relatie en herhaaldelijke engagement met onze klanten.

Lichtblauw staat voor rust en comfort.

Wij bieden, naast innovatieve productoplossingen, ook servicegerichte oplossingen aan. Zo maken wij uitgebreid gebruik van de communicatiekanalen zoals chat, WhatsApp, mail, enz. 

Grijs staat voor verfijnd, strak en georganiseerd. 

Wij zetten ons elke dag in om de processen en structuren te verbeteren zodat wij de klant de best mogelijke beleving kunnen aanbieden. Wij zetten in op innovatieve alternatieven alsook de digitalisering die de mobiliteitssector een nieuwe wending biedt.

De rechte lijnen verbinden onze verschillende waarden en normen. Met de attitude ‘Bring it on’ staan wij al 60 jaar sterk in de veranderende mobiliteitssector en die passie blijven wij steevast voortzetten.

MINI Clubman

BMW 2 Gran Coupé

BMW 4 Reeks Coupé