60 Minutes of Innovation

Innovatie
Jorssen staat voor het vernieuwen van producten, diensten en processen. Hier zijn we op dagelijkse basis mee bezig. Onze focus behouden we dus op evolutie en op groei. Zo vragen wij ons af: “Kunnen we beter?”. In onze visie staat het blijven innoveren voor en samen met onze klanten centraal. 

Wie is Nick Haverals?
Nick Haverals, Marketing Manager bij Jorssen, staat hier gekend voor zijn onuitputtelijke drive en zoektocht naar steeds vernieuwende initiatieven en technieken omtrent de mobiliteit in de automotive sector. “Uiteraard wil Jorssen wagens blijven verkopen, maar het bedrijf denkt wel actief en proactief mee na over aanvullingen en een alternatieve aanpak. Zo hebben we fietsen, steps en elektrische steps in onze ‘mobiele’ merchandising”, aldus Nick.

In de toekomst zal flexibiliteit een grote rol spelen bij mobiliteit. Het verschuift momenteel van woon- en werkmarkt naar de mobiliteitssector en zal zich hier als een belangrijke pijler manifesteren.

Innovatie op de markt
Wij willen onszelf natuurlijk ook distantiëren van de concurrentie en evolueren in de markt van mobiliteit. Hiervoor ondernemen we verschillende nieuwe initiatieven waaronder de ‘60 Minutes’. Hierin zal onze eigen Nick Haverals het woord nemen, samen met gastsprekers, en zich samen verdiepen in de toekomst van de sector en de initiatieven die op de komende planning staan van Jorssen naar aanleiding van ons 60 jaar bestaan. Hierin vinden we niet alleen het innovatief kantje van Jorssen terug, maar ook de passie dat het merk uitstraalt. 

1e Talk with Nick Haverals en …
LIVE: Dinsdag 12 april 2021