Chat with us, powered by LiveChat 60 Minutes of Innovation - jorssen

2021

60 Minutes of Innovation

Innovatie
Jorssen staat voor het vernieuwen van producten, diensten en processen. Hier zijn we op dagelijkse basis mee bezig. Onze focus behouden we dus op evolutie en op groei. Zo vragen wij ons af: “Kunnen we beter?”. In onze visie staat het blijven innoveren voor en samen met onze klanten centraal. 

Wie is Nick Haverals?
Nick Haverals, Marketing Manager bij Jorssen, staat hier gekend voor zijn onuitputtelijke drive en zoektocht naar steeds vernieuwende initiatieven en technieken omtrent de mobiliteit in de automotive sector. “Uiteraard wil Jorssen wagens blijven verkopen, maar het bedrijf denkt wel actief en proactief mee na over aanvullingen en een alternatieve aanpak. Zo hebben we fietsen, steps en elektrische steps in onze ‘mobiele’ merchandising”, aldus Nick.

In de toekomst zal flexibiliteit een grote rol spelen bij mobiliteit. Het verschuift momenteel van woon- en werkmarkt naar de mobiliteitssector en zal zich hier als een belangrijke pijler manifesteren.

Innovatie op de markt
Wij willen onszelf natuurlijk ook distantiëren van de concurrentie en evolueren in de markt van mobiliteit. Hiervoor ondernemen we verschillende nieuwe initiatieven waaronder de ‘60 Minutes’. Hierin zal onze eigen Nick Haverals het woord nemen, samen met gastsprekers, en zich samen verdiepen in de toekomst van de sector en de initiatieven die op de komende planning staan van Jorssen naar aanleiding van ons 60 jaar bestaan. Hierin vinden we niet alleen het innovatief kantje van Jorssen terug, maar ook de passie dat het merk uitstraalt. 


#3- 60 Minutes of Innovation met Jeroen-Vincent Nagels.

Jeroen-Vincent is een echte petrolhead en automotive professional. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring in customer experience en is één van de oprichters van Trevor Motorcycles. Trevor ontpopte zich in het voorjaar van 2018, waar Jeroen-Vincent samen met Phillip Stella aan een project werkte nabij Barcelona. Vervolgens toverden ze hun idee om naar realiteit. Begin 2020 startte de productie van de eerste volledig elektrische ‘Trevor Dirt-Tracker’. In ons Jorssen Café wordt Jeroen-Vincent ontvangen door Nick Haverals en nemen ze samen een kijkje in de innovatieve elektrische mobiliteit.


#2- 60 Minutes of Innovation met Carole Lamarque.

Carole Lamarque ademt en eet marketing, beter gezegd, innovatieve marketing. De CEO en Founding Partner van DUVAL UNION Innovative Marketing is het gewoon om van een wit blad te starten. Hierdoor blijft ze steeds vernieuwend denken en creëren. In haar derde boek, Zoonotic, leert ze ons hoe je voor een virale exponentiële groei van je product of dienst kan zorgen. Innovatief en zeker behulpzaam in deze onzekere coronatijden. Als lid van het havenbestuur van Antwerpen is ze mee met de nieuwe digitale innovaties die zich afspelen in en rond de haven. In ons Jorssen café wordt Carole ontvangen door Nick Haverals waar ze een kijkje nemen in een digitaliserende en innovatieve marketingwereld.


#1- 60 Minutes of Innovation met Gabriel Goffoy.

Gabriel Goffoy is de Commercieel Directeur van BMW Group Belux. Hij trekt het touw op de mobiliteitsinnovaties en heeft hier al ruim 20 jaar ervaring in. Mobiliteit verenigt ons en we zijn hierin ook allemaal aan elkaar verbonden. Een wagenbestuurder is ook een fietser of voetganger. Daarom gaat goede mobiliteit iedereen aan. Met de opkomst van de hybride en full electric cars is het eveneens belangrijk om de mensen goed te informeren, maar ook te voorzien van de kans om de nieuwe snufjes te gebruiken. In ons Jorssen café wordt Gabriel ontvangen door Nick Haverals en nemen ze een kijkje in de mobiliteitsinnovaties.