Rik's ervaring bij Jorssen - jorssen

2021

Rik’s ervaring bij Jorssen

Rik van Kerckhoven, 24 jaar, co-founder van Purple Panda. Onlangs kocht hij zijn tweede wagen bij Jorssen. Jorssen had de eer om hem alweer te mogen ontvangen en te begeleiden tijdens de aankoop van zijn MINI Cooper Cabrio. Een wagen met veel stijl en karakter, net zoals zijn nieuwe bestuurder.


Waarom bij Jorssen?

Jorssen is de eerste BMW/MINI-garage waar ik ooit ben geweest. Ik heb hier altijd al positieve ervaringen gekend en ook alleen maar goede dingen over gehoord dus het leek me niet meer dan logisch om hier terug naartoe te komen voor de aankoop van mijn volgende wagen.

Je had dan al iets over Jorssen gehoord?

Jazeker, via via had ik al van Jorssen gehoord. Een kennis van mij kent ook iemand die bij Jorssen werkt dus had hij mij deze garage ook aangeraden. Ik ben blij dat ik ben ingegaan op de verwijzingen van andere mensen, want ik ben zeer tevreden over het hele proces.

Hoe was de aankoopervaring?

Over het algemeen was dit zeer aangenaam, alles was proper en iedereen was zeer vriendelijk. Je merkt echt dat premium kantje aan het merk. Ik werd hartelijk ontvangen en kon ook een koffietje nemen terwijl ik mijn keuze maakte.

De begeleiding rond de wagen was ook zeer uitgebreid en verklarend, zo kreeg ik voldoende uitleg bij de ontvangst net als bij mijn proefrit daarvoor. Ik had wel speciaal gevraagd om niet te veel te vertellen over de wagen zodat ik zelf nog een kleine zoektocht kon starten, daar kan ik echt van genieten.

Bij het afhalen van de MINI kraakte het dak wel een beetje als ik over oneven wegen reed. Ik ben er dan diezelfde dag nog mee terug gegaan en de dag erna was dit al opgelost en kon ik er terug mee naar huis. Jammer maar de opvolging was dan wel heel goed.

Zijn je verwachtingen ingelost?

Ik vond het moeilijk om verwachtingen te stellen hoor. Bij mijn eerste wagen kreeg ik bijvoorbeeld een fles champagne, wat hier wel niet was. Het zal wel te maken hebben met het verschil in aankoopprijs natuurlijk. Voor de rest lag de ervaring wel bij wat past bij deze gebeurtenis.

Hoe is nu je kijk op het bedrijf en het merk?

Ik kreeg enorm de indruk dat ze zeer vooruitstrevend zijn met de leveringen en de communicatie hierrond (ook rond andere zaken). De dealership is zeker gedigitaliseerd en dat werkt ook enorm in zijn voordeel. Dit geeft een gemakkelijke werking mee, wat je toch graag hebt bij zo een grote aankoop. Alles was dan ook goed voorbereid om de ervaring zo goed mogelijk te maken voor mij, waar ik iedereen dan ook voor wil bedanken.

Wat herinner je je het meeste/beste aan het ophalen van jouw wagen?

De wimpers die op m’n koplampen plakten. Een ludiek grapje van de afleveraar die ik toevallig kende. Dit zorgde voor een extra leuk weerzien, wat het moment dan nog leuker en enthousiaster maakte dan ik had verwacht.

Hoe sta je tegenover het volgende contactpunt?

Ik sta hier redelijk gerust tegenover. Ik leg gewoon een afspraak vast voor wat er ook zou zijn. Ik kan hier ook gemakkelijk verder werken omdat de voorzieningen hiervoor wel aanwezig zijn. Ook de communicatie langs de kant van Jorssen werkt zeer goed, zoals ik al zei is veel digitaal en zo krijg ik dan een sms’je ter herinnering aan onderhoud enzovoort. Het is heel gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en laagdrempelig.

Raad je Jorssen aan?

Ondertussen ken ik wel wat mensen hier en ben ik wel fan van hen geworden. Ik zou hen zeker aanraden, niet alleen omdat dit een goede garage is, maar ook omdat de ervaring en het gevoel hier gewoon heel goed zit. Ik ben nu zelfs meer geneigd om zelf een goed woordje te doen en mensen door te sturen naar Jorssen vanwege de goede ervaring die ik hier zelf had. Ik heb mijn wagen aangekocht eind februari en rijd er nu toch al een dikke 5 maanden zeer tevreden mee rond hoor!

Is er iets wat je graag anders ziet?

Het enige dat ik minder leuk vond is de ligging van de garage. Die ligt op een drukke baan en dat is niet altijd even gemakkelijk. De ervaring was voor de rest bijna perfect dus hier heb ik zeker niets op aan te merken.

Hoe schaal je je ervaring?

Ik zou toch een 9 op 10 geven. Ik vond het oprecht een leuke dag, ze weten bij Jorssen wel wat ze moeten doen hoor. Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik niet veel referentiepunten heb met andere garages, maar als mijn gevoel door de gekregen behandeling hier goed was, betekent dat al wel veel natuurlijk.

Ja, ik heb wel zin in een wedstrijdje Padel.

    Ja, ik heb wel zin in een wedstrijdje Padel.

    Aanhef:
    MijnheerMevrouw